Not For Broadcast: Tiny Trophy
Nihai Ön Sipariş "Bonus"u karşınızda - Not For Broadcast kupası! Parayla alınamaz ve herkese verilmez! Bu güzel kupa sadece bir biblodan ibaret değil; televizyon yayıncılığı dünyasındaki hünerlerini ve bağlılığını sembolize ediyor. Yurt dışındaki küçük, butik bir fabrikada el yapımı üretilen ve 3 santimetre boyunca olan bu ufak kupa, hem çok şık hem de çok değerli. İnce detayları ve tasarımı, onu üretenlerin işçiliğine delil gösteriyor. Parıldayan yapay mermer tabanı, narin kupa için sağlam bir temel oluşturuyor; altın kaplama yüzeyi ise mükemmelliğini daima yansıtıyor. Tutkunun somut bir ifadesi, Kanal Bir düzenleme odasında dinleyicilerin için en iyi içeriği üreterek geçireceğin saatlerin hatırlatıcısı. Onları ne kadar umursadığının ve bizim seni ne kadar umursadığımızın fiziksel bir örneği. Bu kupayı tutunca her şey yolunda gidecek gibi geliyor. Bu kupayı işte, masana koyarsan ekipteki herkes sana imrenecek. Şık tasarımına bayılacaklar ve temsil ettiği bağlılığı takdir edecekler. İş arkadaşlarına gururla oyun için ön sipariş veren ilk insanlardan biri olduğunu söyleyebileceksin, onlar da sana bakıp "Ne oyunu?", "Ne ön siparişi?" diyecek. Oyun tarihinin bu çekici parçası, herkesin koleksiyonu için mükemmel bir parça. Kariyerine, gerçeğe ve Not For Broadcast evrenine olan aşkını sembolize ediyor. Bu yüzden bu fırsatı kaçırma! 23 Mart'tan önce ön sipariş ver, ilk gününde bu kupa masanda olsun! Sorumluluk Reddi: Kanal Bir yasal ekibi, bunun "poligonlardan" ve "dokulardan" oluşan dijital bir kupa olduğunu ve en mutlak, sıkıcı, yasal tabirle "fiziksel" veya "tutulabilen" bir kupa olmadığını netleştirmemizi istedi.