Not for Broadcast Deluxe Edition
Not For Broadcast Deluxe Edition, orijinal oyunu ve Not For Broadcast: Sezon Biletini içerir. 23 Mart 2023'ten itibaren "Korku Kayıtta"da, hayalet avcılarının perili bir film stüdyosunun sırlarını açığa çıkarmasına yardım et; "Hayattan Kesitler"de esrarengiz yeni Başbakan Peter Clement'ın oldukça skandallı hayatını araştır ve "Zaman Döngüsü"nde televizyonda canlı yayınlanan bir bilim deneyine katıl! Ön Sipariş Bonusu Not For Broadcast için 23 Mart 2023'ten önce ön sipariş verirsen minnettarlığımızı göstermek adına işe başlarken sana Kanal Bir'de en çok istenen çalışan ödülünü vereceğiz. Ödülünü gururla sergile. Personel odasında herkes sana imrenecek.