Nexomon
300'ün üzerinde benzersiz Nexomon'u yakalayabileceğin, geliştirebileceğin ve biriktirebileceğin bir dünyayı keşfetmeye hazır ol! Destansı bir yolculuğa çıkarak güçlü terbiyecileri ve onların korkutucu Nexomon'larını alt etmek için nihai takımını kur. Kahraman Ol Yolculuğuna başlamak için yedi benzersiz başlangıç seviyesi Nexomon'dan birini seç. Güçlü düşmanları alt etmek ve dünyayı acımasız Nexolord'dan kurtarmak için zorlu bir ekip kur! Savaşlar Başlasın Vahşi Nexomon'lara, başka terbiyecilere ve efsanevi şampiyonlara karşı 2B animasyonlu heyecan verici sıra tabanlı savaşlara katıl! Savaşlarda avantaj elde etmek için yedi temel elementte ustalaşman gerekecek. Takımını Kur Vahşi Nexomon'ları zayıflatarak onları yakala ve takımına dâhil et. Keşfedilmeyi bekleyen 300'den fazla Nexomon ile takımını istediğin gibi özelleştirmek için birçok seçeneğin var. Nexomon Dünyası'nı Keşfet Sık ormanlardan, tehlike saçan volkanlara ve göz alıcı karlı bölgelere kadar her yer Nexomon kaynıyor. Arkadaşlarınla on farklı bölgede seyahat ederken Nexomon'unu yakala, eğit ve geliştir. Dostluk Kur, Düşmanlarla Savaş Şehirler, kasabalar ve karakollar, anlatacak hikayeleri olan benzersiz karakterlerle dolu. Bazıları sadık müttefikin olacak. Diğerleri seni yolundan döndürmeye çalışacak...