NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4
Beğeniyle karşılanan STORM serisinin son yapıtı seni renkli ve nefes kesici bir yolculuğa çıkaracak. Tümüyle yenilenen savaş sisteminden faydalanarak NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM serisinde bugüne kadar gördüğün en destansı savaşlara katılmaya hazırlan! Sabırsızlıkla beklenen STORM oyununa hazır ol!