Myd. Okuyan Dehşet 2
Ultra Street Fighter IV için alternatif kostüm paketi. Juri, Ibuki, Cody, Adon ve T.Hawk için yeni dehşet giysileri içerir. Rakiplerini korkut ve tekinsizliğinle arkadaşlarını yıldır! *Bu içerik sadece Ultra Street Fighter IV ile uyumludur. Başka herhangi bir oyunla çalışmaz.