Myd. Okuyan Dehşet 1
Ultra Street Fighter IV için alternatif kostüm paketi. Hakan, Makoto, Guy, Dudley ve Dee Jay için yeni dehşet giysileri içerir. Rakiplerini korkut ve tekinsizliğinle arkadaşlarını yıldır! *Bu içerik sadece Ultra Street Fighter IV ile uyumludur. Başka herhangi bir oyunla çalışmaz.