My Brother Rabbit
My Brother Rabbit, gerçekliği bir çocuğun hayal gücüyle birleştiren gerçeküstü bir dünyada geçen harika bir maceradır. Küçük bir kız hastalandığı zaman korkunç gerçekle yüzleşir. Küçük kız ve erkek kardeşi, dışarıdaki düşmanlardan kaçmak için hayal güçlerini kullanır. Birlikte, ihtiyaç duydukları oyun ve konforu sağlayan muhteşem bir evren hayal ederler. Hayal güçlerinin bir ürünü olan bu muhteşem dünyada, küçük bir tavşan hasta arkadaşının sağlığına yeniden kavuşması için çabalar. Tavşan, bu yolculukta, macerasına devam etmek için klasik tıklamalı oyunlardan esinlenilen bulmacaları çözmek için zekasını kullanmalıdır. Tavşanın, geleneksel mantığın geçerli olmadığı bir dünyada mini oyunları oynamasına, gizli nesneleri bulmasına ve garip makineleri birleştirmesine yardım edin. Robo-geyik, havada asılı baobap ağaçları, dev mantarlar, eriyen saatler ve gerçeğe bildiğinizi düşündüğünüz her şeyi sorgulamanızı sağlayacak inanılmaz şeylerle dolu beş harika diyardaki bu renkli maceraya katılın.