Comrade Rabbit Bundle
Bu iki Artifex Mundi seç ve tıkla oyunuyla kendinize özel bir sürpriz yapın! Ödüllü My Brother Rabbit, bir çocuğun gözüyle sizi hayal dünyasına götüren; ustalıkla hazırlanmış, iç açıcı, tuhaf bir maceradır. Irony Curtain, Sierra ve Lucas Arts'ın eski tarzlarına yeni bir bakış sağlayan eğlenceli, zekice tasarlanmış, yeni bir oyundur.