MXGP 26 - Fox Holeshot Edition
72 saat erken erişim, 6 özel SCRUB Designz kaplaması, 5 Fox kaplaması ve MXGP TV erişiminden yararlanmak için Fox Holeshot Edition'ı hemen ön sipariş verin! Fox Holeshot Edition; 5 özel Fox kaplamasının yanı sıra MXGP TV* erişimi sağlar (*31/12/2027 tarihinden önce bir MyNacon hesabı oluşturulmasını gerektirir) MXGP LİSANSININ RESMİ BİR TEMSİLİ: En sevdiğiniz sürücüler olarak oynayın ve MXGP ile MX2 kategorilerinde sezonun 19 resmi pistinin tamamında yarışın. Her viraj, her atlayış ve pistin her bölümü, sizi resmi sezonun kalbine taşımak için eşsiz bir sadakatle yeniden yaratıldı. GRAFİKSEL BİR DEVRİM: MXGP serisi, yeni Unreal Engine 5 ile ilk kez vites yükseltiyor. Sonuç mu? Türün standartlarını yeniden belirleyen göz alıcı bir grafiksel evrim. Işıklandırma, dokular ve çevre detayları sizi susuz bırakacak. Her zamankinden daha akıcı ve doğal olan sürücü animasyonları, kendinizi gerçekten motosikletin üzerindeymiş gibi hissettirecek. PİST HAYAT BULUYOR: DİNAMİK DEFORMASYONDA USTALAŞIN İşte oyunun kurallarını değiştiren O yeni özellik! İlk kez, zemin her tekerlek geçişine gerçek zamanlı olarak tepki veriyor. Derin oluklar kazın, yeni yarış çizgileri oluşturun ve onlara hükmedin. Pist sürekli olarak gelişiyor; bu da yeteneğinizi ve uyum sağlama kabiliyetinizi gerçek bir sınavdan geçirecek, çünkü fizik üzerindeki etki tamamen gerçek ve değişen yörüngelere uyum sağlamak zorunda kalacaksınız. EFSANENİZİ YAZACAĞINIZ OYUN MODLARI: Compound (serbest antrenman alanı) modunda "scrub" ve "whip" hareketlerinizi özgürce mükemmelleştirin veya Time Trial (Zamana Karşı) modunda en hızlı tur süresinin peşinden koşun. Rekabetçi mi hissediyorsunuz? 20 hırslı sürücüye karşı Quick Race (Hızlı Yarış) modunda "holeshot"ı (başlangıçtaki ilk viraj liderliği) kapın ve daha uzun veya daha kısa turlar boyunca konumunuzu korumak için savaşın. Hayallerinizdeki sezonu yaşayın ve Championship (Şampiyona) modunda kırmızı plakanın (red plate) sahibi olun. Son olarak, Online Multiplayer (Çevrimiçi Çok Oyunculu) modunda start kapısı kapandığında, küresel sıralama ile dünyaya gezegendeki en iyi sürücünün kim olduğunu gösterin.