MXGP 26 - Fox Premium Pack
Bu DLC; kask, gözlük, forma, eldiven, pantolon ve bottan oluşan ünlü Fox Racing markasının beş eksiksiz kaplamasına erişim sağlar. Yarışta ustalaşın ve zafere tarzınızla ulaşın!