MX vs ATV Legends - Pastranaland
Resmî Travis Pastrana yerleşkesinde sürüş keyfi! 4 destansı pisti fethet ve Freestyle bölgesinde tüm hünerlerini sergile. Tamamen toprak, zirvede hız, sınırsız özgürlük. Travis Pastrana'nın çılgınca fikirlerini tarihe geçen gösterilere dönüştürdüğü dünyaca ünlü oyun sahası. Pastranaland'de, sadece sürüş keyfi yok. Bizzat efsane gibi sürüş keyfi var.