Mudness Offroad & Turbo Dash Kart
Mudness Offroad & Turbo Dash Kart Paketi, zorlu arazi mücadelelerini hızlı tempolu kart kaosu ile birleştirerek direksiyon başında çeşitlilik ve aksiyon arayan oyuncular için sunar. Çamurlu patikalardan rengârenk pistlere, bu ikili her virajda heyecan sunar. Mudness Offroad seni öngörülemeyen ortamlara götürür; her rota beceri ve planlama sınavıdır. Zorlu arazilerde yol al, yük taşıma görevlerini tamamla ve değişen zemin ile doğal engelleri aşmak için doğru araç ayarını seç. Turbo Dash Kart, reflekslerin ve yaratıcılığın zafere götürdüğü yüksek enerjili yarışlara geçiş yapar. Karakterini seç, kartının performansını artır ve virajlar ile sürprizlerle dolu çılgın pistlerin geniş yelpazesinde ustalaş. Bu paket, hassas sürüş ile eğlenceli rekabeti bir araya getirir — arazi gücünün ve arcade hızının gerçek bir kutlamasıdır.