Moving Out 2
Moving Out 2, dünyaca ünlü fizik tabanlı taşıma simülatörünün çılgın bir devam oyunudur. Tek başına bir F.A.R.T olarak ya da en fazla üç arkadaşınla iş birliği yaparken Smooth Moves üniformanı giyip Packmore sakinleri ve ötesinin toplanıp yola koyulmasına yardım et! ÇOK BOYUTLU YEREL VE ÇEVRİMİÇİ ÇOK OYUNCULU Beraber taşınan arkadaşlar, beraber eğlenir! İster yerel eşli aksiyon ister platformlar arası çevrimiçi çok oyunculu seviyor ol, ikisi de deneyimlemen için hazır! YENİ MACERA Artık Packmore'da değiliz… Boyutlar arası portallar aracılığıyla saçma derecede gülünç meydan okumalar ve kaotik, kahkaha attıran aksiyonlarla dolu yeni dünyalar keşfedeceksin. YENİ KARAKTERLER VE GERİ DÖNEN FAVORİLER Moving Out 2, yepyeni bir sevimli karakter kadrosuna sahip çünkü Smooth Moves, işe yeni F.A.R.T üyeleri aldı! Ama endişelenme, Rye Yu ve Sidney hâlâ burada çalışıyor... BU OYUN HERKES İÇİN! Destek modu mu? O da var! Çok çeşitli erişilebilirlik seçenekleri mi? O da var! Moda tutkunları için bir dolu karakter ve sayısız ince detaylarla dikilmiş giysi ve görünüm mü? Var! Var! Var!