MouseBot: Escape from CatLab
CatLab'deki bilim kedilerince tasarlanan ve akıl almaz, mekanik fare kapanlarıyla dolu labirentlerden geçerken MouseBot'a yardım et. Peynire ve özgürlüğe ulaşmak için çıktığın bu destansı görevde dev metal Öğütücüleri atlat, fareleri un ufak eden Silindir Rendelerin üstünden atla, korkunç Madenlerden ve Lazerlerden kaç ve robotları bile eritecek güçte Asitle dolu havuzların üstünden geç. CatLab'in gizemli laboratuvarlarında ilerledikçe birbirinden zorlu platformlardan oluşan 88 seviyeyi geçecek ve kedilerin alçak planlarını açığa çıkaracaksın. İnanılmaz miktarlarda peynir topla ve bu peynirleri robot faren için yeni görünümlere ve aksesuarlara dönüştür. MouseBot: Escape from CatLab reflekslerini, becerilerini, zamanlamanı ve peynir tutkunu test edeceğin komik ve nefes kesen bir platform oyunu!