Mortal Shell II: Devout Edition
Mortal Shell II: Devout Edition, ana oyunun yanı sıra oyundaki sekiz Shell'in tamamıyla kullanılabilen özel Obsidian görünümlerini içerir. Mortal Shell II, daha hızlı ve amansız dövüşler, kapsamlı geliştirme seçeneklerine sahip daha derin silah tasarımları ve kompakt bir açık dünyada serbest keşif vurgusu ile orijinal oyunu önemli ölçüde genişleten, Mortal Shell'in bağımsız bir devam oyunudur. ONLARIN ETİ SİZİN SİLAHINIZDIR: Olağanüstü savaşçıların cesetleri Mortal Shell II'nin yıkılmış dünyasının dört bir yanına dağılmıştır. Keşfedildikten sonra her bir savaşçının bedeni ele geçirilebilir, böylece onların doğuştan gelen güçleri ve ustalaştıkları yetenekleri uyandırılabilir. Her savaşçının benzersiz yeteneklerinden yararlanarak kendi dövüş tarzınızı geliştirin ve kayıp anıların keşfi yoluyla onların sırlarını açığa çıkarın. HARAP OLMUŞ BİR DÜNYAYI ARINDIRIN: Mortal Shell II'nin kompakt açık dünyası, çaresiz ve fanatik düşmanlar tarafından korunan virajlı patikalarla birbirine bağlanır. Etrafta dolaşan oyuncular, ele geçirilecek yeni savaşçılar, ek hikaye unsurları, güçlü ve tuhaf silahlar, yükseltmeler, nadide eşyalar ve daha fazlasıyla ödüllendirilir. Kadim ilahların terk edilmiş tapınaklarından, yasak ormanlardan, buzlu mezarlardan geçerek kemiklerden oyulmuş hisarlara adım atın. Bu kayıp simge yapıların arasına dağılmış 60'tan fazla zindan bulunuyor ve her biri yolculuğunuz boyunca topladığınız yeteneklerin ve silahların zorlu bir testini sunuyor. SAHTE TANRILARI TAHTINDAN İNDİRİN: Şimdi grotesk ve tehlikeli yaratıklar tarafından acımasızca korunan, Undermether'ın çalınan yumurtalarını geri alması gereken bir varlık olan Harbinger'ı kontrol ediyorsunuz. Mortal Shell II'nin dövüş sistemi çevik ve ifade doludur. Dayanıklılık (Stamina) göstergeleri kaldırıldı ve infaz seçenekleri geliştirilerek kinetik ve kaotik bir karanlık güç fantezisi sunuldu. Yüksek riskli dövüşlerde hassasiyet yoğunlukla buluşuyor.