Monument Valley 1&2 Bundle
Monument Valley ve Monument Valley 2'nin sihrini tek bir tam pakette deneyimle. Çarpıcı mimari, imkansız geometri ve meditatif bulmaca çözme dünyasına adım at. Gizli yolları ortaya çıkarmak ve karmaşık yanılsamaları çözmek için anıtları manipüle ederek gerçeküstü manzaralar boyunca Ida ve Ro'ya rehberlik et. Her bölüm ve DLC dahil olan Monument Valley 1 ve 2 Paketi, şimdi yeni platformlar için güzel bir şekilde yeniden tasarlanan bu ödüllü oyunları deneyimlemenin kesin yoludur.