Monster Sanctuary
Monster Sanctuary'de Ustalaş! Monster Sanctuary'nin Metroidvania'dan ilham alan dünyasının derinliklerine dal, geniş toprakları keşfet, savaş içinde ve dışında yardımcı olmaları için canavarlarını çağır! Eşsiz becerilerini kullanıp uçarak, sürerek ve kaba kuvvetle çevredeki bulmacaları ve dikkat gerektiren bulmacaları geç! Dünyayı istediğin gibi dolaşabilirsin, Sanctuary'ye meydan okumaya hazır mısın? Topla, Geliştir ve Savaş! Macerana, sığınaktaki ilk adımlarına yol gösterecek düşünceli bir canavar olan kadim bir hayalet dost seçerek başlayacaksın. 111 canavardan ilkini yakalarken yanında olacak. Bundan sonra ise Sığınakta canavarları yumurtadan çıkarmak, toplamak, geliştirmek ve eğitmek sana kalmış! Her canavar, ekibinin gücü arttıkça özelleştirebileceğin eşsiz yeteneklere ve birer beceri ağacına sahiptir. Stratejik Savaşta mücadele et! Maksimum verim için saldırı emirlerini stratejik bir şekilde ver, yıkıcı kombolar yapmak için saldırılarını biriktir! Farklı ekip kombinasyonları dene ve canavarlarının arasındaki sinerjilerden yararlan. Güçlü düşmanlarla, dayanıklılık mücadeleleriyle karşılaş ve yenilmez bir ekip yarat! Tüm Dünyada PvP savaşlarında çarpış! Çevrimiçi PvP modunda becerilerin ve yeteneklerin sınandığı bir mücadeleyle yüzleş! Canavarları topla ve eğit, beceri ağaçlarını en üst seviyeye yükselt ve destansı bir savaşta etrafta senin canavarlarından başka bir şey kalmayana dek dostlarına ve düşmanlarına meydan oku! Daha fazla yeniden oynanabilirlik için Opsiyonel Oyun modları! En yeni güncellemeyle eklenen opsiyonel Rastgele, Cesaret ve Kalıcı Ölüm oyun modlarını etkinleştirip birleştirerek her oyunu yeni ve farklı bir deneyim hâline getirebilirsin.