CAPCOM CO., LTD.Aksiyon ve macera
"Monster Hunter World: Iceborne Master Edition", hem ana oyunu hem de devasa genişlemeyi içeren bir settir. Yeni görevler, canavarlar, silahlar, zırhlar, hikaye ve yepyeni "usta kademesinin" kilit açımı avcılığını sonraki seviyeye taşımanı bekliyor! Monster Hunter World: Iceborne Master Edition içeriği: - "Monster Hunter: World" (ana oyun) - "Monster Hunter World: Iceborne" (genişleme)