Aşağıdaki bonus içerikleri almak için ön sipariş ver: -Origin Set -Fair Wind Charm Dijital deluxe sürümü aşağıdaki içerikleri içerir: -Samurai Seti -Hareket: Zen -Hareket: Ninja Star -Hareket: Sumo Slap -Çıkartma Seti: MH All-Stars Seti -Çıkartma Seti: Sir Loin Seti -Yüz Boyası: Wyvern -Saç Stili: Topknot Yeni bir dünyaya hoş geldin! Bir avcı rolünde oyna ve avantaj kazanmak için yer şekillerini ve orada bulunan çeşitli canlıları kullanabileceğin canlı, nefes alan bir ekosistemdeki yırtıcı canavarları öldür. İster tek başına, ister üç diğer oyuncuyla ortak olarak avlan ve yeni ekipmanlar üretip daha büyük ve daha kötü yaratıkları öldürmek için katlettiğin düşmanlarından düşen malzemeleri kullan! Not: Digital Deluxe Sürümünde bulunan indirilebilir içerik, 26 Ocak 2018'de Deluxe Kit adlı ayrı bir ücretli içerik olarak sunulacak. Origins set ve Fair Wind Charm, daha sonraki bir tarihte ayrı olarak sunulabilir.