Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning FATE Edition
Sevilen rol yapma oyunu geri dönüyor! Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning çok satan romanların yazarı R.A. Salvatore, Spawn'un yaratıcısı Todd McFarlane ve Elder Scrolls IV: Oblivion'ın baş tasarımcısı Ken Rolston'ın imzasını taşıyor. Büyüleyici grafikler ve geliştirilmiş oyun deneyimiyle güncellenen Re-Reckoning, engin bir oyun dünyası içinde heyecanlı ve özelleştirilebilir rol yapma oyunu savaşları sunuyor. --- Oyunu 5 saatten de fazla uzatan yepyeni içerikler. Agarth ziyaretinize gelerek gnome'un Well of Souls'taki diriltme işleminin Weave'de korkunç sonuçlara yol açtığını anlattı. Weave'deki muhtemel çözülmenin göbeğinde yer alıyorsunuz ya da Weave'in çözülmesine sebep olacak ilk ipliklerin başını çekiyorsunuz.