Monster Hunter Rise + Sunbreak Deluxe
Monster Hunter Rise'ı ve devasa genişleme paketi Monster Hunter Rise: Sunbreak'i tek bir uygun sette deneyimle! İçerik: - Monster Hunter Rise (tam oyun) -Monster Hunter Rise: Sunbreak (genişleme paketi) - Monster Hunter Rise Deluxe Kit - "Kamurai" Avcı katmanlı zırh seti - "Shuriken Collar" Palamute katmanlı zırh seti - "Fish Collar" Palico katmanlı zırh seti - 4 hareket (zıplama) - Samurai Poz Seti - Kabuki yüz boyası - “Izuchi Kuyruğu” saç stili - Monster Hunter Rise: Sunbreak Deluxe Kit -"Dragonsbane" Hunter katmanlı zırh seti - "Hound" Palamute katmanlı zırh seti - "Devout" Palico katmanlı zırh seti - 4 hareket (nişan alma) - Fight Poz Seti - "Elegant Eyes" makyajı - "Fluffy Curls" saç stili Avın heyecanını yaşa! Dinamik üç boyutlu aksiyon ile yeni bir avlanma tarzı. Yeni haritaları keşfedip her zamankinden daha özgürce dolaşabileceğin yeni ve dinamik bir av macerası stili ile yeni korkunç canavarlarla savaş. Monster Hunter Rise ve genişleme paketi Monster Hunter Rise: Sunbreak'de en büyük av heyecanı seni bekliyor. - Monster Hunter Rise Hakkında Daha önce hiç görülmemiş çeşitli canavarları avlayıp Wirebug ve yeni dostu Palamute gibi yeni oyun özelliklerinin tadını çıkar. - Monster Hunter Rise: Sunbreak (genişleme paketi) Hakkında Monster Hunter Rise dünyası, keşfedilmeyi bekleyen yepyeni canavarlar ve mekanlar içeren bu devasa genişleme paketiyle daha da büyüyüp derinleşiyor. Not: Monster Hunter Rise ve Monster Hunter Rise: Sunbreak, ayrı olarak mevcuttur. Lütfen çifte satın alımlara dikkat et.