Minecraft Dungeons II Deluxe Edition
Kazmayı bırakın, kılıç kuşanın ve benzersiz kozmetik eşyaları, ön siparişle kazanılan kozmetik eşyaları ve DLC 1+2 (yayınlandığında) içeren Minecraft Dungeons II Deluxe Edition'da heyecan verici yeni bir maceraya atılın. Yeni bir kötülüğün bir değil, iki dünyayı kaosa sürüklemesini engelleme görevinde keşfedilmemiş topraklarda yolculuk edin. Şiddetli karşılaşmalarda tehditkar düşmanlarla çarpışın ve günü kurtarmanızı engellemek için ellerinden gelen her şeyi yapacak olan mob ordularıyla savaşın. Meydan okumalar her zamankinden daha zor olacak. Bu yüzden bunlarla ister tek başınıza, ister çevrimiçi ya da aynı koltukta 4 oyuncuyla mücadele edin. Bir krizle karşı karşıyayız. Siz ve arkadaşlarınız buna karşı duracak mısınız?