Minecraft Dungeons II
Kazmayı bırakın, kılıcı kapın ve Minecraft Dungeons II'de heyecan verici yeni bir maceraya atılın. Yeni bir kötülüğün bir değil, iki dünyayı kaosa sürüklemesini engelleme görevinde keşfedilmemiş topraklarda ve gizemli yerlerde yolculuk edin! Şiddetli karşılaşmalarda tehditkar düşmanlarla çarpışın ve sizi durdurmak için ellerinden gelen her şeyi yapacak olan mob ordularıyla savaşın! Meydan okumalar her zamankinden daha zor olacak. Bu yüzden bunlarla ister tek başınıza, ister çevrimiçi ya da aynı koltukta 4 oyuncuyla mücadele edin. Bugün ön sipariş vererek Çarpık pelerini ile Çarpık tavuk evcil hayvanı olmak üzere 2 kahraman dış görünüşü kazanın! Bir krizle karşı karşıyayız. Siz ve arkadaşlarınız buna karşı duracak mısınız?