METAL SLUG ATTACK RELOADED
Klasik nişancı, aksiyon oyunu METAL SLUG, ayrıntılı 2 Boyutlu piksel tasarımını koruyarak ve yeni başlayanlar için anlaşılır kontrolleriyle artık bir kule savunma oyunu olarak aramıza döndü! Tanıdık karakterleri geliştir ve en güçlü desteyi hazırla. Çeşitli stratejiler kullanarak düşman üslerini parçala! Oyunda ayrıca hayranlarının kaçırmak istemeyeceği "ANOTHER STORY" ile "GALLERY" modu da bulunmakta. Zirveye ulaşıp, en yüksek ünvanı kazanmak için dünyanın dört bir yanından oyuncularla savaşmaya hazır mısın? ■METAL SLUG artık bir kule savunma oyunu! 2 Boyutlu detaylı piksel animasyonları ve eşsiz komedisiyle METAL SLUG, artık destansı bir kule savunma oyunu! ■Savaşa hazır 300'den fazla karakter! Oyunda 300'ün üstünde eşsiz karakter bulunuyor! Regular Army, Rebel Army, Space Army ve daha fazlasını içeren beş fraksiyon birbirleriyle savaşacak! Devasa savaş makinelerinin hareket hâlindeyken oluşturduğu titreşimlere dikkat etmelisiniz! ■Kolay kontrollerle dibine kadar aksiyon! Bu kontroller sayesinde tüm oyuncular eğlencenin tadına varabilecek! Oynamanın kolay, ustalaşmanın zor olduğu bu oyunda en sevdiğin karakterleri geliştir ve benzersiz desteni yarat! ■METAL SLUG hayranlarının kaçırmaması gereken hikâyeler! "ANOTHER STORY" modu ile uzunca bir devam hikâyesi mahiyetinde karakterleri takip edebilir, "GALLERY" modu sayesinde oyundaki resimlerini görüntüleyip müzikleri dinleyebilirsin! ■Dünyanın dört bir yanındaki oyuncularla çevrimiçi savaş! Arkadaşlarınla savaşabildiğin "ROOM BATTLE" moduna ek olarak, en yüksek ünvan olan "Super Devil" ünvanı için tüm dünyadan oyuncularla savaşabileceğin "MATCHING BATTLE" modu da seni bekliyor!