Metal: Hellsinger
Metal: Hellsinger'ı şimdi ön sipariş verin ve 48 saatlik Erken Erişim hakkı kazanın. Yarı insan, yarı şeytan ve intikam takıntılı. Bilinmeyen ol ve cehennemin en zorlu topraklarında korkusuzca savaş. Kızıl Yargıç'ın kendisiyle epik bir karşılaşmaya kendini hazırlamak için şeytan orduları ve liderlerini yok et. Her efsanenin bir şarkısı vardır. Seninkisi de metal, intikam ve yıkım. Ritme göre vur Metal: Hellsinger, ritme göre yaptığınız vuruşların oyun tecrübenizi artıracağı bir ritim FPS oyunu. Ritme ne kadar uyarsan müzik o kadar çarpıcı hâle gelecek, sen de çok daha fazla yıkım getireceksin. Şeytani cephanelik Şeytan ordularını kurukafalı bıçağınla ya da çeşitli ölümcül silahlarla alt et. Her silahın Karga Sürüsü ya da Son Veda gibi kendine has özel kabiliyetleri var. Epik hikâye ve Mücadele Modu Ödüllü sanatçı Troy Baker tarafından seslendirilen epik hikâyeyi tecrübe et. Zorlu mücadelelerde boy göster, sahnelere tüm gücünle hükmederek diyarları fethet ve liderlik tablolarında yüksel. Ateş, buz, metal ve deliliğin içinde çatış Cehennem olarak bilinse de aslında Cehennemî Topraklar binlerce cehennemin birleşiminden oluşur ve hepsi de kendilerine göre korkutucu ve şeytanidir. Kızıl Yargıç'ı tahtından indirmek için Voke'un buzlu dünyasından Stygia'ın delirten havasına kadar cehennemin en amansız köşelerinden canını dişine takarak çıkmalısın. Battlefield: Bad Company 2'nin Baş Tasarımcısından Metal: Hellsinger, The Outsiders'daki tecrübeli bir FPS ekibi tarafından yaratılmış olup Payday 2'de Oyun Direktörlüğü, Battlefield 3 veBattlefield: Bad Company 2 gibi oyunlarda Baş Tasarımcı olarak görev yapan David Goldfarb'ın gönül verdiği bir projedir. Orijinal metal oyun müziği Her şarkı oyun için özel olarak Serj Tankian (System of a Down), Matt Heafy (Trivium), Mikael Stanne (Dark Tranquillity), Randy Blythe (Lamb of God), Alissa White-Gluz (Arch Enemy), ve Tatiana Shmailyuk (Jinjer) gibi metal yıldızları ile birlikte yaratıldı. Dijital Binyıl Telif Hakkı Yasası ve Telif Hakkında Bilgi: Şarkılar oyuna özel bestelendikleri, kaydedildikleri ve icra edildiklerinden tamamen tarafımıza aittir. Olası ihlalleri önlemek amacıyla içerik yaratıcıları için elimizden gelen her şeyi yapmış bulunuyoruz.