Metal: Hellsinger
Demoyu oynamak artık mümkün! Hemen mağazaya göz at. Her Efsanenin Bir Şarkısı Vardır Seninkisi de Metal, İntikam ve Yıkım Yarı insan, yarı şeytan ve intikam takıntılı. Bilinmeyen ol ve cehennemin en zorlu topraklarında Kızıl Yargıç’la hesaplaşmak üzere bir yolculuğa çık. İntikamın peşindesin. Ritme Göre Vur Metal: Hellsinger, ritme göre yaptığınız vuruşların oyun tecrübenizi artıracağı bir ritim FPS oyunu. Ritme ne kadar uyum sağlarsan müzik de bir o kadar gaza getirici ve çarpıcı hâle gelecek, böylece sen de ortalığı yıkıp geçeceksin. Şeytani Cephanelik Şeytan ordularını kurukafalı bıçağınla ya da çeşitli ölümcül silahlarla alt et. Ultimate'in hazır olduğunda istediğin silah becerisiyle kaos yarat. Horda Modu Cehennemî arenalarda zorluğun giderek arttığı sürüleri alt etmek zorunda olduğun Leviathan moduna gir. İlerledikçe hangi gaddar geliştirmeleri yapacağına dair kararlar ver ve kendini kafa sallayan bir ölüm makinesine dönüştür. Çok Ödüllü Orijinal Oyun Müziği Oyunda yer alan tüm parçalar iki kişilik besteci ekibi Two Feathers tarafından, Serj Tankian (System of a Down), Randy Blythe (Lamb of God) ve Alissa White-Gluz (Arch Enemy) gibi birçok metal müzik ikonunun iş birliği ile oyun için özel olarak yaratılmıştır! Epik Hikâye Ödüllü sanatçı Troy Baker tarafından seslendirilen epik hikâyeyi tecrübe et. Zorlu mücadelelerde boy göster, tüm gücünle hükmederek diyarları fethet ve liderlik tablolarında yüksel. Ateş, Buz, Metal ve Deliliğin İçinde Çatış. Cehennem olarak bilinse de aslında Cehennemî Topraklar binlerce cehennemin birleşiminden oluşur ve hepsi de kendilerine göre korkutucu ve şeytanidir. Kızıl Yargıç'ı tahtından indirmek için Voke'un buzlu dünyasından Stygia'ın delirten havasına kadar cehennemin en amansız köşelerinden canını dişine takarak çıkmalısın. Battlefield: Bad Company 2'nin Baş Tasarımcısından Metal: Hellsinger, The Outsiders'daki tecrübeli bir FPS ekibi tarafından yaratılmış olup Payday 2'de Oyun Direktörlüğü, Battlefield 3 veBattlefield: Bad Company 2 gibi oyunlarda Baş Tasarımcı olarak görev yapan David Goldfarb'ın gönül verdiği bir projedir. Dijital Binyıl Telif Hakkı Yasası ve Telif Hakkında Bilgi: Şarkılar oyuna özel bestelendikleri, kaydedildikleri ve icra edildiklerinden tamamen tarafımıza aittir. Olası ihlalleri önlemek amacıyla içerik yaratıcıları için elimizden gelen her şeyi yapmış bulunuyoruz.