Merge Games Macera Paketi #1
Merge Games Macera Paketi 2 ile eşi benzeri olmayan bir maceraya hazır olun! Bu pakette cennet gibi adalar, mücadelelerle dolu dünyalar ve heyecan verici hikâyeler keşfedin: Solo: Island of the Heart, Yonder: The Cloud Catcher Chronicles ve Unbox: Newbie's Adventure! Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition, İzlanda'nın nefes kesen ve gizemli manzaralarından ilham alan tek oyunculu 3. şahıs bir macera oyunudur. Hikayenin temelini Nordik folklorun çeşitli parçaları oluşturuyor. Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands - Stranded Sails - Explorers of the Cursed Islands maceralarla ve keşiflerle dolu açık dünyalı bir keşif ve çiftçilik serüvenidir! Gemi kazası sonucunda esrarengiz bir takımadada mahsur kaldın. Hayatta kalmak, adaların derinliklerindeki gizemleri çözmek ve sonunda buradan kaçmak sana bağlı! Time on Frog Island - Gemi kazasıyla tuhaf bir adaya düşmek Korkunç bir fırtına etrafındaki suları kasıp kavuruyor ve kuvvetli gemini yakındaki bir adanın tehlikeli kayalarına fırlatıyor. Gözünü açtığında geminin parçalara ayrıldığını ve tuhaf bir adaya vurduğunu görüyorsun... Kurbağalarla dolu bir adaya!