Sevimli Macera Paketi
Doğa çağırıyor, Spirit of the North ve No Place Like Home’u içeren Sevimli Macera Paketi’nde onun şarkısına kulak verin. Büyüleyici manzaraları keşfedip onları temizleyin! Bu sevimli oyunlarla maceraya atılın. No Place Like Home - No Place Like Home’a Hoş Geldiniz! No Place Like Home, sevimli ve rahatlatıcı bir simülasyondur. Mars’a taşınmadan önce Dünya’daki büyükbabasını son kez ziyaret etmeye karar vermiş genç bir kız olan Ellen Newland rolünü üstleneceksiniz. Ancak Ellen, kısa bir süre içinde büyükbabasının kayıplara karıştığını ve çiftliğinin de yok edildiğini öğrenir. Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition, İzlanda'nın nefes kesen ve gizemli manzaralarından ilham alan tek oyunculu 3. şahıs bir macera oyunudur. Hikayenin temelini Nordik folklorun çeşitli parçaları oluşturuyor.