Megaton Rainfall
Megaton Rainfall', bir birinci şahıs süper kahraman oyunudur. Küresel çapta uzaylı istilası gerçekleşiyor ve bununla yüzleşmen gerek, hem de tek başına. Süpersonik hızlarla gerçeği kadar büyük, kısmen prosedürel olarak oluşturulan şehirlerin olduğu bu Dünya'nın dört bir yanında devasa yıkım cihazlarının peşine düş. Sonra da ölümcül enerji patlamalarınla uzaylı cihazların işini bitir. Bu esnada insanlara zarar vermemeye çalış yeter! O kadar güçlüsün ki, hedefini ıskalarsan karşına çıkan binalar çöker! Binaların arasında uçup ses duvarını aşarak olağanüstü hızlara ulaş ve benzersiz bir özgürlük hissinin tadını çıkar. Sonra da atmosferin üstüne yüksel, birkaç saniye içinde Dünya'nın çevresini dolaş, sıradaki çatışmaya hazırlan. 'Megaton Rainfall' gibi süper kahraman tecrübesi yok!