Mayhem Brawler
Mayhem Brawler 90’ların atari salonu ruhunu günümüze taşıyan, şehir fantezisi temalı bir dövüş oyunudur. Çizgi roman tarzı görseller ve harika müzikler eşliğinde tek başınıza ya da co-op olarak arkadaşlarınızla oynayabilir, yaptığınız tercihlerle hikayenin akışına yön verebilirsiniz. KORUMAK ve HİZMET ETMEK İÇİN Süper güçlü kolluk kuvveti Stronghold’un en popüler memurları Dolphin, Star ve Trouble, devriye sırasında aldıkları basit bir ihbarı değerlendirerek kendilerini tüm şehrin kaderini değiştirecek olaylar zincirinin içinde buluyorlar. ORANTISIZ GÜÇ Baştan anlaşalım; eğer süper güçlü kanun uygulayıcıların hayatı kolay sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz. Zira şehir fantezisi temalı Mayhem Brawler’da sokak çetelerinden çok daha ciddi tehditler var. Tek başınıza ya da co-op olarak kombo ve özel yeteneklerinizi kullanarak süper güçlü suçluların çanına ot tıkamalı, kuytu köşelerde gizlenen kurtadamların hiddetinden sakınmalı, sokak büyücülerinin efsunlarına direnmeli ve pis işlerini astlarına yaptıran vampir şirketlerine kafa tutmalısınız. MAYHEM EVRENİ Çizgi roman tarzı göz alıcı arka planlar, kare kare çizilmiş animasyonlar ve kanınızı kaynatacak müzikler eşliğinde her bir köşesinin anlatacak başka hikayesi olan Mayhem Brawler’da yaptığınız tercihlerle hikayenin akışını şekillendirecek ve nihayetinde 3 farklı sondan birine ulaşacaksınız.