Mars Survivor
Bir asteroid felaketinin ardından roketiniz Mars’ın vahşi doğasında acil iniş yapar. Gezegenin gizemlerini keşfedin, kaçış planınızı strateji haline getirin ve kendinizi korumak için bir sığınak inşa edin! Tehlikeli keşif gezilerine çıkarak bilgi ve kaynak toplayın. Uzaylı yaratıklardan oluşan ordularla savaşın ve diğer kurtulanları kurtarın. Üsünüzü büyük bir düşman saldırısından korumak için onların becerilerinden ve bilgilerinden yararlanın! Özellikler: - Mars’ın zorluklarını aş - Gezegenin sırlarını keşfet ve gizli malzemeleri bul - Bir sığınak inşa et ve Mars’ın sert ortamından korun! - Uzaylı istilalarına karşı savunma yap ve Mars yaratıklarının sırlarını ortaya çıkar! - Hayatta kalmak için eski roket gemilerinden oksijen ve temel malzemeler topla - Kaçış görevinizi planlayın ve Dünya’ya geri dönüş yolunuzu güvence altına alın! - Ekipmanınızı değiştirmek veya yükseltmek için destansı ganimet kutularını açın Mars’ta hayatta kalan son kişi olun, vahşi doğada ilerleyin ve hayatta kalma becerilerinizi kanıtlayın!