Maneater Apex Edition
Maneater Apex Edition Hem Maneater ana oyununu hem de Maneater: Truth Quest DLC'sini içeren Maneater Apex Edition ile gerçek ShaRkPG kargaşasını yaşa. İNSAN AVCISI ol Denizin süper yırtıcısı olan korkunç bir KÖPEKBALIĞI olarak nihai güç fantezisini deneyimle! Maneater, köpekbalığını SENİN oynadığın tek oyunculu, açık dünya bir aksiyon RPG (ShaRkPG) oyunudur. Küçük bir köpekbalığı yavrusu olarak başladığın bu oyunda, bir yandan zorlu bir dünyada hayatta kalman bir yandan da beslenerek besin zincirinin üst basamaklarına çıkman, büyük ve çeşitli bir açık dünyayı keşfetmen ve hem insanlardan hem de vahşi canlılardan oluşan çeşitli düşmanlarla yüzleşmen gerekiyor. Doğru kaynakları bularak köpekbalığının doğanın işleyişinin ötesinde büyüyüp gelişmesine yardımcı olabilir ve bu süreçte köpekbalığını kendi oynayış tarzına uygun hâle getirebilirsin. Maneater: Truth Quest DLC'si, oyuncuları Clovis Limanı kıyılarında yepyeni bir adaya götürerek yeni evrimler, meydan okumalar ve daha fazlasıyla dolup taşıyor! Oyuncular, büyük bir komployu ortaya çıkarırken besin zincirinin zirvesine giden yolda Yiyerek, Keşfederek ve Evrimleşerek bir kez daha denizin süper yırtıcısının dizginlerini ele geçirecekler.