Maneater
İNSAN AVCISI OL! Denizin bir numaralı yırtıcısı olan korkunç bir KÖPEKBALIĞI olarak nihai güç fantezisini deneyimle! Maneater, köpekbalığını SENİN oynadığın tek oyunculu, açık dünya bir aksiyon RPG (ShaRkPG) oyunudur. Küçük bir köpekbalığı yavrusu olarak başladığın bu oyunda bir yandan zorlu bir dünyada hayatta kalman bir yandan da beslenerek ekosistemin üst basamaklarına çıkman gerekiyor. Bunu yapmak için çeşitliliğin hakim olduğu geniş bir açık dünyayı keşfedecek, bu sırada içlerinde insanların ve vahşi yaşamın bulunduğu çeşitli düşmanlarla karşılaşacaksın. Doğru kaynakları bularak doğanın işleyişinin ötesinde büyüyüp gelişebilirsin. Böylece köpekbalığını kendi oynayış tarzına uygun hâle getirebilirsin. Şanslısın, çünkü seni parçalayan zalim balıkçıdan intikam almak için gelişerek devasa bir köpekbalığına, efsanevi bir süper yırtıcıya dönüşmen gerekecek. Ye. Keşfet. Geliş. Xbox Series X için Tamamen Evrim Geçirdi - Maneater, geçirdiği en son evrimle yağ gibi akan 60 FPS'de doğal 4K HDR desteği, harika yeni aydınlatma efektleri ve daha fazlası dâhil olmak üzere Xbox Series X'in tüm olanaklarından faydalanıyor! Akıllı Teslimat ile konsolun evrim geçirdiğinde Maneater da evrim geçirecek. Daha önce açıklanan Işın İzleme özelliği, yayın sonrası gelen yamayla birlikte gelecek. Eşsiz Hikaye - Chris Parnell (Saturday Night Live, 30 Rock, Rick and Morty) tarafından aktarılan, hikayeye dayanan ve bir reality televizyon programının perde arkasında geçen bir mücadelede oyna. Çeşitli ve Zorlu Savaşlar - Diğer süper yırtıcılar da dahil acımasız vahşi yaşamla mücadele et veya kasabanın ayyaşlarından Sahil Güvenliğe kadar çeşitli insan avcı türlerine karşı savaş. Bir Efsaneye Dönüş - İnsanlarla ve vahşi yaşamla beslenerek köpekbalığını büyüt, köpekbalığı ganimetleri bularak köpekbalığını mümkün olan birden fazla yönde geliştir. Körfezi Keşfet - Körfez kıyısının nehir kolları, sahil tesisleri, endüstriyel rıhtımlar, açık okyanus ve daha fazlasını içeren 7 büyük bölge. Tam gece-gündüz döngüsüyle canlı bir dünya deneyimle.