Mad Max
Çevrim içi işlevler, 31 Ekim 2020 tarihinde sonlandırılacaktır. Arabaların hayatta kalabilmeye yaradığı zalim kıyamet sonrası dünyanın yalnız savasçısı Mad Max ol. Bu heyecanlı, serbest dünya, üçüncü şahıs bakış açısında, Wasteland'de hayatta kalabilmek için acımasızca dövüşmeli ve aracını vahşi haydut çetesine karşı kullanarak savaşmalısın. Kendinden kahraman ve mücadeleci olan Max'ın istediği bu gerginliği geride bırakmaktan ve hayali sessizlikler diyarında teselli bulmaktan başka birşey değil. Son model savaş aracı yapılacak malzemeler temini için, tehlikeli bölgeyi temizlemek gibi güvensiz görevlerle oyunculara meydan okunuyor.