Lushfoil Photography Sim
Serbest Keşif Dünyadaki güzel ve çeşitli konumların ayrıntılı ve gerçekçi rekreasyonlarını deneyimle. Yolculuğa çık ve tam özellikli oyun içi kameranla çarpıcı görünümler ve manzaralar yakalamak üzere ortamları keşfet. Her ortam, açı ve perspektif açısından iyi bir göze sahip olan oyuncuları ödüllendirecek hedeflerle; sabırlı ve gözlemci kişiler için ise gizli sırlarla dolu. Lushfoil dünyasının zengin atmosferi, dünya çapındaki sanatçıların lisanslı müziklerini içeren ortama uygun ve ruhani oyun müzikleriyle daha da zenginleştirildi. Mükemmel Açıyı Yakala Oyun içi kamera, gerçek profesyonel DSLR fotoğraf makinesinden beklenebilecek fazlalıkta ayara sahiptir. Fotoğraf makinesi; Otomatik/Manüel Odak, Flaş, Pozlandırma, Kontrast, Beyaz Dengesi, Diyafram Açıklığı, Çoklu Çekim ve fotoğrafçılıkta kontrolü tamamen yaratıcı bir şekilde ele alabileceğin diğer efektler gibi ayarları taklit eder. Buna ek olarak oyun; ışık, açı, sis, kar, rüzgar ve yağmur için manuel ayarlamalar gibi çevresel koşullardan yararlanmayı sağlayan araçlar sunar. Herkesin Geçtiği Yolun Ötesi Kilidi açılabilecek fotoğraf makinelerini bulmak için oyundaki birçok konumun derinliklerine dal ve dünyayı eşsiz perspektiflerden keşfet. Manzaranın üzerinde süzülmeni ve dünyayı yukarıdan yakalamanı sağlayan birinci şahıs bir insansız hava aracı veya mükemmel çekimi yapmak için durgun suları geçmeni sağlayan gizli bir kayık bul. Güzellik için Optimize Edildi Tüm ortamlar, Unreal Engine 5 ile yaratıldı ve hem verimli bir şekilde optimize edilecek hem de oyunun konumlarını çarpıcı bir görsel kaliteyle sergileyecek şekilde sıfırdan oluşturuldu. Oyunun çok çeşitli bilgisayarlarda çalışmasına yardımcı olurken üst düzey grafik kartlarından tam kapasite yararlanacak özel kapsamlı ayarları vardır. Hakkımda Adım Matt, Batı Avustralya, Perth'liyim ve Nisan 2023'ten beri yaklaşık 4 yıldır bu proje üzerinde tek başıma çalışıyorum. Umarım hevesli bir yürüyüşçü ve fotoğrafçı olarak bu ortamlarda özetlemeye çalıştığım atmosferi ve ayrıntıları takdirle karşılarsın. En içten şekilde harika bir deneyim yaşamanı dilerim!