Loretta
Akıl Uykuya Dalınca Canavarlar Ürer Loretta bir ev hanımıdır. Walter ise bir yazar. 1940'ların New York'unun ışıltısından ve ihtişamından kopup güney kırsalındaki harap bir çiftlik evine sürüklenen her iki karakter de başarısızdır. Geçim sıkıntısı çekmekte ve ilişkilerinde gerginlik yaşamaktadırlar. Ancak Loretta kocasının onu aldattığını ve kocası adına açılmış kârlı bir hayat sigortası poliçesi olduğunu öğrendiğinde tüyler ürpertici bir plan kök salmaya başlar. Bu planı ne kadar ileri götüreceğine karar vermek senin elinde. Loretta kendi yarattığı kâbusun pençesinde kıvranırken onun suçlarına ortak ol. Çeşitli diyalog seçenekleriyle yerel halkla etkileşime gir, meraklı komşulara haddini bildirmek için doğru araçları keşfet, ihanete kurban olan bir aşkın yaralarını sar ve nihayetinde Loretta'nın hikâyesinin nasıl sona ereceğine karar ver. Doğru yolda yürüyüp hayatına devam mı edeceksin yoksa seni incitenlere hak ettikleri cezayı mı keseceksin? ÖZELLİKLER Çeşitli yollar ve birden fazla son, özel bir deneyim ve tekrar oynama olanağı sunar. Loretta'nın kaderini çiz ve onu bekleyen olası sonuçları keşfet. Kahramanların olmadığı bu hikâyede kimin tarafını tutacaksın? Birbirinden farklı karakterlerle tanış ve niyetleri sana yardım mı etmek yoksa engel olmak mı anla. Bu karmaşık hikâyede ortaya çıkan önemli fırsatlar karşısında geçici dostluklar kurabilir veya eski dostlukları bir kenara atabilirsin. Şifreli bulmacaları çöz, Loretta'nın hatalarla dolu geçmişinin derinliklerine dal ve hayatını yeniden kontrol altına almak için ne denli çaresiz kalabileceğini keşfet. İlhamını kara filmlerden alan Loretta, aynı zamanda Andrew Wyeth, Stephen King, Vladimir Nabokov ve Alfred Hitchcock gibi korku sinemasının en büyük ustalarına da saygı duruşunda bulunuyor.