Little Orpheus
Usta hikâye anlatıcıları The Chinese Room tarafından hazırlanan çok sayıda ödül almış popüler oyunun bu eksiksiz sürümü yeniden düzenlendi ve orijinalde yer alan tüm bonus içeriklerini kapsıyor. Little Orpheus; Flash Gordon, Sinbad ve The Land that Time Forgot gibi klasik filmlerden esinlenilmiş, teknikolor, side-scrolling bir macera oyunudur. Kayıp medeniyetleri, deniz altı krallıklarını, tarih öncesi ormanları ve hayal gücünün ötesinde toprakları keşfe çıkan cesur ama talihsiz kahramanımız Yoldaş Ivan Ivanovich'e katılın. Kahramanımız insanlık dışı Menkv kabilesiyle savaşırken ve korkunç canavarların pençelerinden kaçarken nefesiniz kesilecek! Yer altı dünyalarında imkânsız olasılıkları ve anlatılmamış tehlikeleri yenerken keyfiniz yerine gelecek! Çarpıcı görseller, mükemmel oyunculuk ve birinci sınıf bir müzikle Little Orpheus, asla unutamayacağınız bir yer altı destanıdır. Yoldaşlar, merkeze!