Little Nightmares
Seni çocukluk korkularınla yüzleştirecek tuhaflıklarla dolu karanlık bir hikaye olan Little Nightmares'e bırak kendini! Six'in Ağız'dan kaçmasına yardım et – burası, mideye indirecekleri bir sonraki avın peşinde olan ruhların yaşadığı engin, gizemli bir kanaldır... Yolculuğunda ilerledikçe, seni kaçış yolunu bulmak zorunda olduğun bir hapishaneye ve eğleneceğin bir oyun alanına sokan dünyanın en rahatsız edici oyuncak bebek evini keşfet. Hayal gücünün sınırlarını ortadan kaldırmak için içindeki çocuğu uyandır ve çıkış yolunu bul!