Welcome to Kowloon
Kowloon'da ucuz bir ev ararken, sıradan görünen insanların rahatsız edici yüzler sakladığı birinci şahıs bağımsız korku deneyimine adım atarsın. Yeni bir eve yapılan basit bir ziyaret, dar sokaklara, bunaltıcı odalara ve yabancılardan saklanan sırlara doğru bir inişe dönüşür. Garip kişiliklerle dolu ürkütücü bir yeri keşfet, sisli ara sokaklarda ve beton koridorlarda ipuçlarını takip et, atmosferik görseller ve yüksek kaliteli 3D ses ile gerilimin yükselişini hisset. Welcome to Kowloon, walking simulator türünde kısa ve hikaye odaklı bir korku yolculuğudur.