Liftoff: Drone Racing Deluxe Edition
Liftoff: Drone Racing Deluxe Edition'ı satın aldığında dört çok özel dış görünüm de senin olacak. Üç eşsiz Rotor Riot dış görünümüyle dronlarını özelleştir ve astragon dış görünümüyle simülasyonlara olan sevgini göster. Liftoff: Drone Racing'de becerilerini geliştir ve usta bir dron yarış pilotu ol! Tek oyunculu modda tek başına veya çevrim içi çok oyunculu modda başkalarıyla birlikte oyna. Arka bahçe yarışlarından başlayıp profesyonel dron yarış pilotu olmaya giden yolda yüksek tempolu bir kariyer seni bekliyor. 27 adet resmî lisanslı dron şasisi ve Rotor Riot, Armattan ve ImmersionRC gibi ünlü markalara ait yüzlerce dron parçası ve dış görünümü de dâhil, binlerce kişiselleştirme kombinasyonundan istediğini kullanarak kendi özel yarış dronunu tasarla. En iyi dron pilotu olmak için hayallerinin dronunu yarat, ister pilot görüşünü ister yarış görüşünü seçip 60 farklı rotada uç. Gerçek uçuş deneyimi olan profesyonel bir dron pilotu veya dron yarış sporuna yeni başlayan bir acemi olman fark etmez. Herkese uygun çok sayıda oyun ve uçuş modu var. Dünyanın en iyi dron pilotları tarafından test edilip onaylanmış, fizik kurallarına uygun bir dron deneyimi yaşa. Liftoff: Drone Racing ile dron uçurmak o kadar gerçekçi ki sanal dünyada olduğunu unutacaksın. Heyecan verici senaryo modunda zamanda yolculuk edip eski dron yarışlarına katıl! Oyuna göre optimize edilmiş konsol denetimleri sayesinde yeni başlayanlar sahaya çıkmadan önce uçuş becerilerini geliştirirken deneyimli pilotlarsa çeşitli ortamları keşfedip başkalarıyla yarışabilecek. Zirveye ulaşmak için gerekeni yapmaya hazır mısın?