Legendary Eleven
Legendary Eleven, 70'lerden 90'lara kadar süren futbolun altın çağından ilham almış destansı bir atari futbol oyunudur. Bu, akıcı oynanış ve eşsiz mekaniklerle güzel oyuna taptaze bir yaklaşım. Muhteşem hamleler geliştir ve durdurulamaz Süper Vuruşlar yapmak için topa hakim ol. Hakem faul düdüğünü çalmadan topu çalmak için kayarak risk al. Kaybediyorsan taraftarlarının desteğine güven veya takımındaki istatistikleri güçlendirmek için özel takas çıkartması kullan. Legendary Eleven, bunların hepsinden ve daha fazlasından oluşuyor. Tarih yazan, birçok oyuncu ve taraftar jenerasyonuna ilham veren retro Dünya Kupalarının devrinde geçen eğlenceli ve ulaşılabilir bir futbol oyunu. Sefer modunda oynamak, takımının istatistiklerini güçlendirmek veya morali yükseltmek ve hatta başka özel avantajlar kazanmak için kullanabileceğin çıkartmaların kilidini açar. Muhteşem saç kesimleri, bıyıklar ve kısa şortlar giyen efsanelerle dolu 36 takımdan birini seç. Onları zafere götür ve Dünya Kupasını kazan!