Legacy Pass – 4. Yıl 1. Sezon – FOR HONOR
Wyverndale Mütarekesi'ni yeniden yaşayın! For Honor 4. Yıl 1. Sezon Legacy Pass'iyle Y4S1 Battle Pass'ine ait 100 kademelik ödüllere kavuşun. Yalnızca Y8S1 süresince mevcut. Bu legacy pass kapsamında mevcut olan ödüller şu şekilde: - Her kahraman için birer infaz. - Her kahraman için birer silah seti. - Bir imza. - Bir savaş kıyafeti. - Her kahraman için birer efekt (atıl/ifade/infaz). - Renk değişimleri, boya motifleri, semboller ve amblem özelleştirmesi. - Y4S1'den sonra eklenen tüm kahramanlara uygun içerikler barındıran özel 101 kademe. - Ve daha fazlası! Hâlihazırda Y4S1 Battle Pass'ine sahipseniz Y4S1 Legacy Pass'ini satın almanıza gerek yok, kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Bu lagacy pass, 11 Haziran 2024 tarihine kadar kullanılabilir ve iade edilemez.