FOR HONOR
SAVAŞ SANATINDA USTALAŞIN Yüksek düzeyde teknik gerektiren Art of Battle kontrol sistemiyle her darbenin gücünü hissedin. Silahınızı kendi tarzınıza göre savurun. Çevik bir Assassin, iri yarı bir Heavy, çok yönlü bir Vanguard veya teknik gerektiren bir Hybrid gibi savaşın. SONSUZ OYUN DENEYİMİ 30'dan fazla kahraman, beş fraksiyon, 18 harita, sezonluk etkinlikler, binlerce teçhizat eşyası, çapraz platformda oynama imkânı ve çok daha fazlasının yer aldığı, sürekli yenilenen oyun deneyiminin tadını çıkarın! KAHRAMANLARINIZI ÖZELLEŞTİRİN Ödülleri açarak binlerce çeşitliliğe sahip silah, amblem ve daha fazlasıyla kahramanlarınızı özelleştirin! UNUTULMAZ BİR HİKÂYE Devasa savaşlarda kaleleri ve hisarları kuşatın, aksiyon dolu düellolarda çetin baş düşmanlarla çarpışın. 12 kahramanın yer aldığı Eksiksiz Sürüm ile en iyi oyun deneyimini yaşayın!