Kinect için Kung Fu
Havayı yumruklamak hiç bu kadar iyi hissettirmemişti! Oyuna adım at ve bir kung fu kahramanı ol! Çizgi romanların kötü kahramanları arasında kendi hareketlerini kullanarak yumruklar ve tekmelerle ilerle, havada atla, yıldırım çağır ve alevli oklar at! Bu oyun her yaştan, her formdan ve boyuttan kişiler için uygundur ve ciddi anlamda forma girilmesine neden olabilir. Kinect için Kung Fu, kendi çizgi romanının kahramanı olmana imkan tanır ve kendi hareketlerine dayalı süper güçlü hareketler içerir. Oyun, günlük eğlence için 22 seviye ve yeniden oynanabilir 9 mücadele içeren bir hikaye moduna ve kendi bitirici hamlelerini sergilemen için özel bir moda sahiptir.