Killer Klowns From Outer Space: The Game
Killer Klowns from Outer Space: The Game, ikonik 80'ler filmine dayanan asimetrik çok oyunculu bir korku oyunudur. Killer Klowns (Katil Palyaçolar) ve Crescent Cove (Hilal Koyu) vatandaşları arasındaki savaşta takımını oluştur ve insanlardan faydalanmak ya da insanları uzaylı istilasından kurtarmak için zekânı kullan! Crescent Cove (Hilal Koy) bölgesi, Klownlar (Palyaçolar) ve insanlar arasındaki bu eşsiz savaşlar neticesinde genişleyen bir alandır, her iki takım için de çeşitli konumlar ve çeşitli taktiksel fırsatlar sunar. Killer Klowns from Outer Space: Bu oyun, saklambaç türü oynanışa, özelleştirmeye, PvPvE'ye ve birden fazla karşılaşma sonucunu beraberinde getiren dinamik görevlere benzersiz bir yaklaşım sunmaktadır. Bu oyun, çevrim içi korku formülünü yeni yollarla geliştirmektedir. İkonik Killer Klownların (Katil Palyaçoların) rolünü üstlen, üç oyuncudan oluşan bir takımla iş birliği yap, esrarengiz yetenekleri kullan, çılgın silahlarla insanları avla ve Crescent Cove (Hilal Koyu) nüfusundan başarılı bir şekilde faydalanmak için uzaylı istilanı planla. Crescent Cove (Hilal Koyu) bölgesinin yedi cesur vatandaşından oluşan bir takım olarak savaş, değerli ganimet ve silahlar için şehri keşfet, Klownlardan (Palyaçolardan) kaç ve uzaylı istilasında hayatta kalmaya çalış.