Killer Instinct
Xbox ve Windows PC'de çıkmış efsanevi dövüş oyunu serisi Killer Instinct'in 10. yılını kutluyoruz. Her biri kendine özgü savaş tarzına, kombolara ve bitiriş hareketlerine sahip 29 karakterle dövüşün heyecanına kendini kaptır. Geliştirilmiş eşleştirme, dengeleme güncellemeleri ve daha birçok yenilikle Xbox Series X konsollarda ve uyumlu PC'lerde çarpıcı 4K çözünürlük ve 60 FPS'de ölümcül içgüdülerini açığa çıkar. İster eski bir oyuncu ol ister yeni başlamış ol, tek oyunculu, çevrim içi çok oyunculu ve Windows 11 PC'yle çapraz platform modlarında çeşitli zorluklarla ve ödüllerle karşılaşacaksın. En iyi dövüş kulübüne katılarak Killer Instinct'in şampiyonu olma fırsatını kaçırma!