Jill Kostümü: Savaş Takımı (Resident Evil 5)
Jill Valentine bu taktiksel teçhizatı tercih etmese de onu kullanmaktan çekinmez. Bu, Jill'in Resident Evil 5'teki kostümüne dayanan "Savaş Takımı" kostümünün kilidini açar.