Isonzo: Ultimate Edition
Isonzo Ultimate Edition çok çeşitli görsel özelleştirme seçenekleri içerir. Her sınıf için yeni kış üniformaları içeren "Alp Birimleri" paketiyle Kışa hazırlan. İtalyanlar, kar kamuflaj üniformaları alırken Avusturya-Macaristanlılar, kalın palto üniformaları alır. Üç yüz öğesiyle birlikte beş sıcak tutan bıyık ve sakal ile gelir "Kıdemli Asker Birimleri" paketi, her sınıf için kurşun izleri olan üniformalar içerir. İtalyanlar, sert Sardinyalı "Sassari" üniformaları alırken Avusturya-Macaristanlılar, Sturmtruppe Hauptmann dâhil olmak üzere kıdemli siper savaşçılarının yanı sıra Macaristan Ordusu üniforması alır. Bu paket, beş ikonik bıyık ve dört yüz öğesi ile gelir. "Yedek Birimler" paketi, her sınıf için arka hat üniformaları içerir. İtalyan üniformaları, kötü şöhretli "Carabinieri Reali" polis birimlerini ve onların eski şapkalarını içerirken Avusturya-Macaristanlılar, kıymetli "Standschützen"i alıyor. Paket, dört şık bıyık ve dört yüz öğesi ile gelir. "Seçkin Birimler" paketi, her sınıf için yeni tarihî üniformalar içerir. İtalyan üniformaları, Bersaglieri Bisikletçileri ve Arditi birliklerini içerirken Avusturya-Macaristan üniformaları, korkulan Bosnalı birlikleri içerir. Ayrıca paket, beş ikonik bıyık ve üç yüz öğesi içerir. Royal Units' paketi Württemberg’li ve Bavyera’lı birimleri tarafından kullanılan bir dizi üniforma içerir. 5 adet bıyık ve 3 adet yüz itemi ile birlikte gelir! Keşif Birimleri' paketi, Alman fraksiyonunu bir dizi kış temalı üniforma ve aksesuarın yanı sıra bir dizi savaşta sertleşmiş seçkin birlikle genişletiyor. Tüm sınıflar için iki üniforma setinin yanı sıra çok sayıda başlık seçeneği içerir. "Buzul Birimleri" paketi, İtalya ve Avusturya-Macaristan için bir dizi doğaçlama kış üniforması içerir. Tüm sınıflar için bir üniforma setinin yanı sıra başlık ve yüz öğesi de içerir. İrtifa Birimleri' paketi, yüksek irtifa Alp Savaşı'nın aşırı soğuğuna yönelik giysiler içerir. Kürk astarlı paltolar, kalın botlar, benzersiz ceketler ve özel kayak üniformalarının yanı sıra başlık çeşitleri, bıyıklar, gözlükler, borular ve yeni yüzler de mevcut. Travma Geçirmiş Birimler paketi, savaşta kullanılmış üniformalar ve öğeler içerir. Seçenekler arasında yırtık ve yamalı giysiler, doğaçlama yedek ekipmanlar ve üstünde gerekli olmayan hiçbir şeyin taşınmadığı sade üniformalar yer alıyor. "Avanti Savoia Birimleri" paketi; ikonik kurmay subay üniformaları, TNT ile donatılmış hafif yelekler, kalın zırhlı göz korumaları ve savaş sonuna özgü kamuflajlı miğferler içeriyor. Ayrıca yeni karakter yüzlerinin yanı sıra onları süsleyebileceğin seçkin aksesuarlar ve gür sakal ve bıyık seçenekleri de sunuyor.