Ironcast Kumandan Paketi
Ironcast için iki ek mek ve Kumandan ile savaş kaynaklarını genişlet. Bu demet şunları içerir: Stirling Paketi Stirling Paketi ilave Ironcast 'Stirling'in yanı sıra yeni bir Komutan içermektedir. Stirling, bir düşman hedefini elektrik enerjisiyle patlatmak için manyetik bir deniz minaresi topundan faydalanmaktadır. Windsor Paketi Windsor Paketi, rakibini zayıflatırken kendi savunmasını güçlendiren bir kalkan savunma tabakasını çalmak için benzersiz bir bir cihaz kullanan 'Windsor' Ironcast içerir.