İnteraktif Film Paketi
The Complex, Wales Interactive tarafından sunulan interaktif bir bilim kurgu gerilim filmidir. Londra'da gerçekleşen büyük bir biyolojik silah saldırısından sonra iki bilim adamı kendilerini zaman ve havanın giderek tükendiği bir laboratuvarda kilitli bulurlar. İstediğiniz macera türünü seçebileceğiniz bu oyunla eylemleriniz ve diğer karakterlerle olan ilişkiniz sizi sekiz şüpheli sondan birine götürecektir. Late Shift, alınan risklerin büyük olduğu bir FMV suç gerilimidir. Londra'da acımasız bir soyguna katılmaya zorlandığınızda sizi yedi farklı sondan birine götürecek olan uyarlanabilir senaryolar sayesinde, bu interaktif sinematik deneyimde kendi maceranızı seçeceksiniz. Verdiğiniz kararlar, sizin kim olduğunuzu belirleyecek.